<< vissza a listához

Megosztás:

Az oldal nyomtatása: Nyomtatás
Továbbküldés ismerősnek, kollégának emailben:
Jelentkezési lap letöltése:
Online jelentkezés:

A Kbt. és a végrehajtási rendeletek legutóbbi módosításai, valamint a közbeszerzési jogszabályok alkalmazása a PTK. változás kapcsán


Időpont Város Helyszín
2014.05.29. 10:00 - 16:00 Debrecen Hotel Divinus*****4032 Debrecen Nagyerdei krt. 1.

Előadónk:

  • Dr. Marosi János - közbeszerzési szakértő,  jogi tanácsadó,  (Jogi Főosztály, Közbeszerzési Hatóság)

Ajánló:

A közbeszerzési törvény és végrehajtási rendeletei már 2013. július 1-je alkalmazandóak az ezt követő időpontban megkezdett közbeszerzési eljárásokban.

Az előadás nemcsak a módosított szabályok gyakorlatorientált áttekintésére nyújt lehetőséget, hanem a hatálybalépés óta eltelt időszak gyakorlati tapasztalatainak, jogalkalmazási kérdéseinek konzultációval egybekötött megvitatására, valamint az egyes kérdéskörökhöz kapcsolódó döntőbizottsági gyakorlat ismertetésére is.

A módosítások a Kbt. és a végrehajtási utasítások számos szabályát érintik, így azok alapos elsajátítása elengedhetetlen a közbeszerzési szakemberek számára.

A konferenciát a Kbt. közelmúltbéli, illetve - az új Ptk.-ra is tekintettel - 2014. március 15-étől hatályos változásainak, a legfontosabb végrehajtási rendeletek utóbbi időben módosult rendelkezéseinek, valamint az elmúlt több mint két év jogalkalmazási tapasztalatainak szenteljük.

Részletes tematika:

-  a Kbt. és a legfontosabb végrehajtási rendeletek utóbbi időben bekövetkezett változásai
- Kbt. 2014. március 15-étől hatályos változásai
            - Kbt. egyéb változásai
            - 306/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet változásai
                        - építési beruházásokhoz kapcsolódó szabályok
            - 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet változásai
                        - kizáró okokhoz, alkalmassághoz kapcsolódó szabályok
- a Kbt. és a végrehajtási rendeletek egyes további kérdései, többek között:
            - részekre bontási tilalom
            - dokumentáció
            - üzleti titok
            - hiánypótlás
            - aránytalanul alacsony ár
            - alkalmasság
            - kizáró okok
            - anyagi fedezet


Az előadás jellege interaktív (kérdezz - felelek). Előadónk folyamatosan rendelkezésre áll, élesben válaszol a helyszínen feltett minden egyedi kérdésre, javaslatokat fogalmaz meg, gyakorlati segítséget nyújt.


Szakmai kérdéseiket előzetesen megküldhetik az info@diamondtopconsult.hu e-mail címre.

Regisztrációkor a résztvevőinknek mappát, előadás anyagot (a rendezvény témájában a helyszínen az előadó által készített, az előadáson kivetített pp-t) jegyzetet,tollat biztosítunk.

Konferenciát követően az előadás anyagot  írásvédett, pdf formátumban a jelentkezéskor megadott email címre kiküldjük.

Konferenciánk főtámogatója a www.multipraktika.hu.

Részvételi díj:

  • Teljes ár:  20.900 Ft + 27 % áfa / fő/ szeminárium
  • Kedvezményes ár: 18.900 Ft + 27 % áfa / fő / szeminárium  egy héttel korábbi  jelentkezés és konf. időpontjáig történő befizetés esetén)
  • Együttes (egy cégtől) 3 főnél több jelentkező esetén: 14.900 Ft + 27 % áfa / fő / szeminárium
A részvételi díj tartalmazza:
- regisztrációkor átadott: mappa, előadás anyag, jegyzet, toll
- reggel bekészítve: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes - sós sütemény
- Budapest: délben bekészítve: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, szendvics ebéd (sajtos, sonkás, szalámis), sajt - és húsfalatkák/saláták, gyümölcs
- Debrecen: délben bekészítve: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, 3 fogásos ebéd (leves, főétel, desszert)

Nálunk minden konferencián az elutalt díj tartalmazza az ebédet, nem kell külön igényelnie!

Elhelyezés:

Természetes fényű, légkondicionált, iskolapadosan (kényelmes ülőhelyekkel és asztalokkal) berendezett konferenciateremben.

Megközelíthetőség:

Útvonaltervezés: itt


Kérdések, vélemények

Név :
Komment :
Ellenőrző kód :