Minőségcélok

A tárgyévet követő évre vonatkozó minőségcélok 2018

a 393/2013. (XI.12.) Korm. rendelet 17.§ (1) bekezdés alapján

Felnőttképzési nyilvántartásba vételi száma: E-000501/2014

 

  1. OKJ-ban szereplő szakképesítés megszerzésére felkészítő képzés szakmai vizsgáinak éves átlagos vizsgaeredménye szakképesítésenként, az NMH honlapján nyilvánosságra hozott adatokhoz viszonyítva
OKJ-s képzés megnevezése, nyilvántartási száma Minőségcél Indoklás Tény adat %-os eltérés (Tény/ Cél) Éves felülvizsgálat és módosítás leírása (NMH adatok alapján a minőségcélt évente felül kell vizsgálni!)
Közbeszerzési referens

52 343 01

3,20 vizsga eredmény

 

2017-es vizsgaátlag alapján, NMH honlapján adat még nem jelent meg nincs adat nem releváns A minőségcélok nem teljesülése esetén a szakmai vezető a minőségbiztosítási munkatárs bevonásával feltárja az okokat és megteszi a helyesbítő, a kitűzött célérték teljesítéséhez szükséges lépéseket, ill. a célérték következő időszakra szükséges módosítását.

 

 

  1. Becsült lemorzsolódás: A tárgyévben, folyamatban lévő és a tárgyévet követő évben befejezésre kerülő, valamint a tárgyévet követő évben megvalósításra kerülő képzések becsült lemorzsolódási aránya a megelőző évi OSAP statisztikához viszonyítva (lemorzsolódás=[beiratkozott+képzés indítása után beiratkozottak]/képzést sikeresen elvégzők)

 

OKJ-s képzés megnevezése, nyilvántartási száma Minőségcél Indoklás Tény adat %-os eltérés (Tény/ Cél) Éves felülvizsgálat és módosítás leírása

(Az OSAP statisztika alapján évente felül kell vizsgálni a minőségcélt)

Közbeszerzési referens

52 343 01

12,00% 2017-es adatok alapján, NMH honlapján adat nem jelent meg. A jelentkezők tisztában vannak a képzés nehézségeivel, de azzal is, hogy sikeres vizsga esetén jól jövedelmező és hosszútávon is szükséges szakmai tevékenységet folytathatnak. nincs adat nem releváns A minőségcélok nem teljesülése esetén a szakmai vezető a minőségbiztosítási munkatárs bevonásával feltárja az okokat és megteszi a helyesbítő, a kitűzött célérték teljesítéséhez szükséges lépéseket, ill. a célérték következő időszakra szükséges módosítását.

 

3.Elégedettségmérés: A tárgyévet követő évre tervezett képzések elégedettségmérésének évi átlageredményére vonatkozó célkitűzés.

 

OKJ-s képzés megnevezése, nyilvántartási száma Minőségcél Indoklás 393.rend 17.§ (1a) tény adat %-os eltérés (Tény/ Cél) Éves felülvizsgálat és módosítás leírása (A tárgyévet megelőző év képző szintű éves átlag elégedettség-értékéhez viszonyítva évente felül kell vizsgálni)
Közbeszerzési referens

52 343 01

7,00

 

2017-es elégedettségmérés alapján, NMH honlapján adat még nem jelent meg nincs adat nem releváns A minőségcélok nem teljesülése esetén a szakmai vezető a minőségbiztosítási munkatárs bevonásával feltárja az okokat és megteszi a helyesbítő, a kitűzött célérték teljesítéséhez szükséges lépéseket, ill. a célérték következő időszakra szükséges módosítását.

 

 

 

A tárgyévet követő évre vonatkozó minőségcélok 2017

a 393/2013. (XI.12.) Korm. rendelet 17.§ (1) bekezdés alapján

Felnőttképzési nyilvántartásba vételi száma: E-000501/2014

 

  1. OKJ-ban szereplő szakképesítés megszerzésére felkészítő képzés szakmai vizsgáinak éves átlagos vizsgaeredménye szakképesítésenként, az NMH honlapján nyilvánosságra hozott adatokhoz viszonyítva
OKJ-s képzés megnevezése, nyilvántartási száma Minőségcél Indoklás Tény adat %-os eltérés (Tény/ Cél) Éves felülvizsgálat és módosítás leírása (NMH adatok alapján a minőségcélt évente felül kell vizsgálni!)
Közbeszerzési referens

52 343 01

3,20 vizsga eredmény

 

2016-os vizsgaátlag alapján, NMH honlapján adat még nem jelent meg nincs adat nem releváns A minőségcélok nem teljesülése esetén a szakmai vezető a minőségbiztosítási munkatárs bevonásával feltárja az okokat és megteszi a helyesbítő, a kitűzött célérték teljesítéséhez szükséges lépéseket, ill. a célérték következő időszakra szükséges módosítását.

 

 

  1. Becsült lemorzsolódás: A tárgyévben, folyamatban lévő és a tárgyévet követő évben befejezésre kerülő, valamint a tárgyévet követő évben megvalósításra kerülő képzések becsült lemorzsolódási aránya a megelőző évi OSAP statisztikához viszonyítva (lemorzsolódás=[beiratkozott+képzés indítása után beiratkozottak]/képzést sikeresen elvégzők)

 

OKJ-s képzés megnevezése, nyilvántartási száma Minőségcél Indoklás Tény adat %-os eltérés (Tény/ Cél) Éves felülvizsgálat és módosítás leírása

(Az OSAP statisztika alapján évente felül kell vizsgálni a minőségcélt)

Közbeszerzési referens

52 343 01

12,00% 2016-os adatok alapján, NMH honlapján adat nem jelent meg. A jelentkezők tisztában vannak a képzés nehézségeivel, de azzal is, hogy sikeres vizsga esetén jól jövedelmező és hosszútávon is szükséges szakmai tevékenységet folytathatnak. nincs adat nem releváns A minőségcélok nem teljesülése esetén a szakmai vezető a minőségbiztosítási munkatárs bevonásával feltárja az okokat és megteszi a helyesbítő, a kitűzött célérték teljesítéséhez szükséges lépéseket, ill. a célérték következő időszakra szükséges módosítását.

 

3.Elégedettségmérés: A tárgyévet követő évre tervezett képzések elégedettségmérésének évi átlageredményére vonatkozó célkitűzés.

 

OKJ-s képzés megnevezése, nyilvántartási száma Minőségcél Indoklás 393.rend 17.§ (1a) tény adat %-os eltérés (Tény/ Cél) Éves felülvizsgálat és módosítás leírása (A tárgyévet megelőző év képző szintű éves átlag elégedettség-értékéhez viszonyítva évente felül kell vizsgálni)
Közbeszerzési referens

52 343 01

7,00

 

2016-os elégedettségmérések alapján, NMH honlapján adat még nem jelent meg nincs adat nem releváns A minőségcélok nem teljesülése esetén a szakmai vezető a minőségbiztosítási munkatárs bevonásával feltárja az okokat és megteszi a helyesbítő, a kitűzött célérték teljesítéséhez szükséges lépéseket, ill. a célérték következő időszakra szükséges módosítását.

 

 

 

Cégünk minőségpolitikája

Diamond Top Consult Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft., mint felnőttképzési intézmény a képzéseiben résztvevők számára nyújt piacképes, naprakész tudásanyagot, tapasztalt oktatók közreműködésével.

Ismerjen meg minket
;