Az elektronikus közbeszerzési rendszer alkalmazása és gyakorlati tapasztalatok 2018.11.22.


Időpont Város Helyszín
2018.11.22., 10:00 - 14:00
Budapest Danubius Hotel Gellért
1970.01.01.,
Elektronikus Közbeszerzési Rendszer és közbeszerzési gyakorlat 2018.
Támis Norbert 2018.11.22.
Budapest

2018.január 1-től működésbe lépett és 2018. április 15-től kötelezően alkalmazandó lett Magyarország összes közbeszerzési eljárásásban az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer.

Az új rendszer az elmúlt évek legjelentősebb újítását hozza a közbeszerzési eljárások lebonyolítása terén, kihívások elé állítva az ajánlatkérőket és az ajánlattevőket egyaránt.

Az előadás során RÉSZLETESEN bemutatásra kerülnek a vonatkozó új közbeszerzési szabályok, összehasonlítva a jelenlegi jogszabályi környezettel.

Az előadáson lehetőség nyílik a résztvevők részéről az előadóval történő kötetlen szakmai konzultációra, a felmerülő kérdések közös megvitatására is!

Előadó: Támis Norbert– jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, oktató, beszerzési igazgató (MÁV-START Zrt.)

Tematika:

  • Az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer alkalmazásának gyakorlati tapasztalatai
  • Az EKR felület használatával kapcsolatos napi aktualitások, javaslatok, iránymutatások, problémafelvetések
  • Mit kell ahhoz tenni, hogy érdemben használni tudjuk az EKR rendszert? (regisztráció, jogosultságok kezelése)
  • Mire kell figyelni az EKR rendszerrel kapcsolatos jogosultságok kiosztása során a szervezeten belül (ajánlatkérőknél, ajánlattevőknél)?
  • Milyen úton jut el egy ajánlattevő a felhívástól a benyújtott ajánlatig? Milyen felületeket kell néznie és használnia?
  • Milyen dokumentálási kötelezettségei vannak az Ajánlatkérőknek az EKR-ben?
  • Milyen módon történik az EKR használata közös ajánlattétel illetve alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetek bevonása esetén?
  • Ajánlatkérők teendői az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (felhívás, dokumentáció összeállítása, elektronikus űrlapok összeállítása, kiegészítő tájékoztatások kezelése, hiánypótlások, felvilágosítás kérések, indokláskérések kezelése, számítási hibajavítás, eredményhirdetés, iratbetekintés)
  • Miként lehet titkosítani az ajánlat valamely részét az EKR rendszerben?
  • Összefoglaló tájékoztatással induló nemzeti eljárások lefolytatásának egyedi szabályai az EKR-ben
  • Közbeszerzési joggyakorlat az elmúlt időszakban

Jöjjön el Ön is és értesüljön első kézből szakértő előadónktól!

Időpont: 2018.11.22. 10:00 – 14:00

9:30-10:00 – Regisztráció

10:00 – 12:00 – A konferencia I. előadása

12:00 – 12:30 – Ebédszünet

12:30 – 14:00 – A konferencia II. előadása

Részvételi díj: 

  • Teljes ár: 26.900 Ft + Áfa /fő/ konferencia (bruttó 34.163 Ft)
  • Kedvezményes ár: 24.900 Ft + Áfa /fő/ konferencia (bruttó 31. 623 Ft, a 2018.11.15-ig történő jelentkezés és a konferencia időpontjáig történő befizetés esetén)
  • 3 főnél több jelentkező esetén kérje cégükre szabott, egyedi ajánlatunkat!

A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét/teát, üdítőt/ ásványvizet, pogácsát
  • ebédkor: szendvicsebéd, üdítőt/ásványvizet, kávét/teát.

Helyszín: 

DANUBIUS HOTEL GELLÉRT ****

1114 Budapest, Szent Gellért tér 2.
Forrás terem

A változás jogát fenntartjuk!




Kérdések, vélemények

Cégünk minőségpolitikája

Diamond Top Consult Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft., mint felnőttképzési intézmény a képzéseiben résztvevők számára nyújt piacképes, naprakész tudásanyagot, tapasztalt oktatók közreműködésével.

Ismerjen meg minket
;