Elektronikus Közbeszerzési rendszer AJÁNLATTEVŐKNEK – jogszabály-változások; Gyakorlati tanácsok 2018.05.17.


Időpont Város Helyszín
2018.05.17., 10:00-14:30
Budapest AJAMK

Elektronikus Közbeszerzési rendszer AJÁNLATTEVŐKNEK – jogszabály-változások; Gyakorlati tanácsok 2018.05.17.

Budapest Közbeszerzés

Kötelező elektronikus közbeszerzés, aktuális jogszabály-változások, kérdések-és válaszok Ajánlattevőknek!

Gyakorlati tanácsok kifejezetten AJÁNLATTEVŐKNEK!

2018. május 17. 10.00 – 14.30-ig

 

Mik az eddig felmerült gyakorlati kérdések az EKR használatában, illetve mik az eddigi tapasztalatok? 

Előadóink:

Molnár Margaréta, LLM., Európai Unió Bizottsága EXEP szakértő csoportjának tagja

Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella, közbeszerzési és európai jogi szakjogász, ügyvéd, Ecovis Hungary Legal

Fontosabb témaköreink:

  1. Átállás az elektronikus közbeszerzésre – Hasznos tanácsok az alkalmazásra való áttéréshez!
  2. Legfontosabb Jogszabály-változások! – A legfontosabb Ajánlattevőket érintő módosítások, kiemelt figyelemmel az elektronikus közbeszerzésre való kötelező áttéréssel kapcsolatos változásokra, illetve az ezzel kapcsolatosan eddig felmerült legfontosabb kérdések.
  3. Elektronikus ajánlattétel  –  Eltérések a papír alapú ajánlattételtől

– jogosultságok kiosztása EKR-ben

–  nyilatkozattétel elektronikus úton – közös ajánlattevők, kapacitást biztosító szervezet nyilatkozatai

– ajánlat részeként csatolt nyilatkozatok, igazolások kapcsán felmerült kérdések

–  elektronikus aláírás használata

–  elektronikus EEKD kitöltése

–  hiánypótlás teljesítése, számítási hiba javítása az EKR-ben

–  igazolások benyújtása az EKR-ben

– üzleti titok kezelése EKR-ben

–  iratbetekintés

–  üzemzavar és annak jogkövetkezményei ajánlatkérőkre és ajánlattevőkre, illetve az ezzel kapcsolatos kérdések

 

  1. Legfontosabb tapasztalatok az EKR rendszer eddigi használatában

 

  1. Joggyakorlat

 

A konferencia részletei:

09:30-tól érkezés, a résztvevők regisztrációja

10:00-12:00 a konferencia 1. előadása

12:00-12:30 Ebédszünet, szendvicsebéd

12:30-14:30  a konferencia 2. előadása

 

Helyszín:

Angyalföldi József Attila Művelődési Központ

(1131 Budapest, József Attila tér 4.)

https://goo.gl/maps/BJctg16Y1yT2

 

Teljes ár: 24.900 Ft+Áfa/fő/konferencia (Bruttó: 31.623 Ft/fő/konferencia)

  • Kedvezményes ár, ha 2018. 05.10-ig jelentkezik és át is utalja a részvételi díj összegét: 22.900Ft+Áfa/fő/konferencia (Bruttó: 29.083 Ft/fő/konferencia)
  • 3 vagy több fő jelentkezése esetén kérje egyedi, cégére szabott ajánlatunkat!

A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét, teát, üdítőt, ásványvizet
  • ebédkor: szendvicsebédet, üdítőt

Rendezvényünk minden résztvevőjének biztosítjuk az étkezést, nem kell külön igényelni!

A változás jogát fenntartjuk!




Kérdések, vélemények

Cégünk minőségpolitikája

Diamond Top Consult Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft., mint felnőttképzési intézmény a képzéseiben résztvevők számára nyújt piacképes, naprakész tudásanyagot, tapasztalt oktatók közreműködésével.

Ismerjen meg minket
;