Konflikustkezelés és kommunikáció – Cégünk sikerének alappillérei


Időpont Város Helyszín
2018.07.19., 10:00 - 16:00
Budapest Hunguest Hotel Millennium

Kommunikáció és konfliktuskezelés – Cégünk sikerének alappillérei

Konferencia és tréning – 2018.07.19. Budapest

A fenti témakörben szervezünk konferenciát és tréninget kis- és középvállalkozások, nagyobb cégek munkatársainak.

Nem kell messze menni, hogy egy szervezetben konfliktusba ütközzünk. Ezek több millió forintba is kerülhetnek a cégeknek éves szinten. Egy cégnél ez a legnagyobb csökkenthető költség, mégis csak kevesen foglalkoznak ezeknek a megoldásán.

Ajánló:

Mi emberek mindannyian egyediek vagyunk, ráadásul sokan vagyunk, sokféleképpen érzünk és gondolkodunk. Érdekeink és értékeink gyakran ütköznek más emberekéivel, és íme, már meg is jelent a konfliktus csírája. Hogy egy konfliktus ne eszkalálódjon kezelhetetlen indulatokig, hogy ne negatív élményt, veszteséget, felesleges stresszt jelentsen, hanem lehetőséget a változásra, gazdagodásra és fejlődésre, nos, ehhez jó adag tudatosságra, érzelmi intelligenciára, tudásra és eszközökre van szükség.

Ezért tartjuk fontosnak, hogy a résztvevők megértsék és felismerjék saját és tárgyalópartnerük személyiség- és viselkedésjegyeit, időben felismerjék a különböző konfliktusok okait és folyamatait, így képesek lesznek megelőzni konfliktushelyzetek elmérgesedését, konfliktushelyzetben képesek legyenek az önérvényesítésre (asszertív kommunikáció) és egyúttal a nyer-nyer helyzetek kidolgozására, így mind a szervezeten belüli, mind a külső, ügyfelekkel történő kommunikáció javul és gyakorlatot szerezzenek az eltérő kapcsolati készségeket igénylő helyzetek felismerésében és megoldásában.

Számos kutatás készült, melyből kiderül, hogy a szervezeti problémák döntő többsége a munkavállalók közötti feszültségre vezethető vissza. A konfliktuskezelés tanulható készség, hiszen az ellenségeskedés megfelelő eszközökkel, technikákkal jóakarattá vagy akár barátsággá is változtatható. A konfliktuskezelés elengedhetetlen eleme a hatékony kommunikáció.

Konferenciánk célja, hogy a résztvevők elsajátítsák azt a tudást, mellyel érvényesülni tudnak. A jó kommunikáció, jó emberi kapcsolatok ugyanannyira fontosak, mint a szaktudás és a tapasztalat, hiszen két azonos szakmai tudással, tapasztalattal rendelkező ember közül messze az mondható sikeresebbnek, aki kiválóan tud kommunikálni és így bánik az emberekkel.

A tréning eredményeként a tudatosan kezelt konfliktushelyzetek kedvezőbb kimenetele által

  • csökken a szervezeten belüli, csoportok közötti munkastressz,
  • javul a hatékonyság illetve
  • nő az ügyfél elégedettség,
  • javul a cég illetve a szolgáltatás megítélése

Előadónk, trénerünk: Stoll Gábor – tréner – Aranyszárny Investment Kft.

Tematika:

  • Személyiségfüggő kommunikáció
  • DISC modell alapok
  • Kommunikáció
  • Kommunikációs csatornák
  • kommunikációs stílusok, asszertív kommunikáció
  • Konfliktuskezelés
  • konfliktusok okai, típusai
  • konfliktusok fázisai feloldási esélyek és teendők
  • Konfliktuskezelési alapattitűdök, viselkedésmódok
  • konfliktushelyzetek lehetséges kimenetelei
  • Összefoglalás

 Időpont:

2018.07.19. 10:00 – 16:00

9:30-10:00: Regisztráció

10:00 – 11:15: A konferencia I. előadása

11:15-11:30: Szünet

11:30 – 12:30: A konferencia II. előadása

12:30 – 13:30: Ebéd

13:30 – 14:30: A konferencia III. előadása

14:30 – 14:40: Szünet

15:00 – 16:00 A konferencia IV. előadása és összefoglalás

Részvételi díj: 

  • Teljes ár: 35.900 Ft + Áfa/fő/ konferencia (bruttó 45.593 Ft)
  • Kedvezményes ár: 33.900 Ft + Áfa/fő/ konferencia (bruttó 43.053 Ft, a 07.12-ig történő jelentkezés és a konferencia időpontjáig történő befizetés esetén)
  • 3 főnél több jelentkező esetén kérje cégükre szabott, egyedi ajánlatunkat!

A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét/teát, üdítőt/ ásványvizet, pogácsát
  • ebédkor: kétfogásos ebédet, üdítőt/ásványvizet, kávét/teát.
  • (Vegetáriánus ebéd igényét, kérjük a jelentkezéskor jelezze!)

Helyszín: 

Hunguest Hotel Millennium ***

(1089, Budapest, Üllői út 94-98.) A konferencia teremben klíma működik.

Parkolásra vonatkozó információk: A szálloda zárt parkolója térítés ellenében vehető igénybe, személygépkocsi részére 2500 Ft / napi áron. Továbbá a környező utcákban a KRESZ szabályait figyelembe véve lehet parkolni.

A változás jogát fenntartjuk!

 




Kérdések, vélemények

Cégünk minőségpolitikája

Diamond Top Consult Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft., mint felnőttképzési intézmény a képzéseiben résztvevők számára nyújt piacképes, naprakész tudásanyagot, tapasztalt oktatók közreműködésével.

Ismerjen meg minket
;