Kötelező Elektronikus Közbeszerzés Gyakorlati használat – kifejezetten ajánlattevőknek 2018.12.03.


Időpont Város Helyszín
2018.12.03., 10:00 - 14:30
Budapest Hunguest Hotel Millennium

Közbeszerzési konferencia-sorozat 5+1. rész

Kedves Közbeszerző!

Nagy sikerű közbeszerzési konferenciasorozatunk 2018-ban is folytatódik.

Konferencia-sorozatunkat a közbeszerzést érintő változások, aktualitások és a tapasztalatok jegyében hirdetjük meg.

2018-ban a közbeszerzők életében a legjelentősebb pont az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR) kötelező alkalmazása volt (2018. április 15-től). Néhány hónap telt el a kötelező használat óta, így gyakorlott előadóink is, mint, ahogy Önök, rendelkeznek tapasztalatokkal – legyen az jó, illetve rossz.

Célunk, hogy szakértőink által megismerjék az eddigi tapasztalatokat, tanácsokat kapjanak ahhoz, hogy a jövőben sikeres közbeszerzési eljárásokban vegyenek részt.

Konferencia-sorozatunk +1. konferenciája:

Kötelező elektronikus közbeszerzés – Az EKR rendszer használata gyakorlatban 

Jogorvoslati tapasztalatok az elektronikus közbeszerzésben

Gyakorlati tanácsok kifejezetten AJÁNLATTEVŐKNEK!

2018.12.03. Budapest

Előadónk:

Molnár Margaréta LL.M., szakjogász, közbeszerzési szakértő, az Európai Unió EXEP szakértő Bizottságnak tagja

2018. április 15-től kötelezően alkalmazandó Magyarország összes közbeszerzési eljárásában az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer mind ajánlatkérőknek, mind ajánlattevőknek.

Az új rendszer az elmúlt évek legjelentősebb újítását hozza a közbeszerzési eljárások lebonyolítása terén, kihívások elé állítva az ajánlatkérőket és az ajánlattevőket egyaránt.

Konferenciánk célja a rendszer ismertetésén túl, gyakorlati tanácsok biztosítása, jogorvoslati tapasztalatok ismertetése az ajánlattevői oldal résztvevőinek.

Részletes tematika:

  • az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR) gyakorlati használata ajánlattevőként, a folyamatok részletes bemutatása, ajánlat összeállítása
  • igazolási, nyilatkozattételi kötelezettségek elektronikus ajánlattétel során
  • ajánlatok benyújtásának új szabályai az EKR rendszerben
  • hasznos tanácsok a mindennapi használathoz
  • útravaló a legfrissebb gyakorlati iránymutatásokkal, jogorvoslati tapasztalatokkal

Időpont: 2018.11.07. 10:00 – 14:00

9:30-10:00: Regisztráció

10:00 – 12:00: A konferencia I. előadása

12:00 – 12:30: Ebéd

12:30 – 14:30: A konferencia II. előadása

Részvételi díj: 

  • Teljes ár: 26.900 Ft + Áfa/fő/ konferencia (bruttó 34.163 Ft)
  • Kedvezményes ár: 24.900 Ft + Áfa/fő/ konferencia (bruttó 31.623 Ft, a 2018.11.26-ig történő jelentkezés és a konferencia időpontjáig történő befizetés esetén)
  • 3 főnél több jelentkező esetén kérje cégükre szabott, egyedi ajánlatunkat!

A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét/teát, üdítőt/ ásványvizet, pogácsát
  • ebédkor: kétfogásos ebédet, üdítőt/ásványvizet, kávét/teát.
  • (Vegetáriánus ebéd igényét, kérjük a jelentkezéskor jelezze!)

Helyszín: 

Hunguest Hotel Millennium ***

(1089, Budapest, Üllői út 94-98.)

Parkolásra vonatkozó információk:

A szálloda zárt parkolója térítés ellenében vehető igénybe, személygépkocsi részére 2500 Ft / napi áron.

Továbbá a környező utcákban a KRESZ szabályait figyelembe véve lehet parkolni.

A változás jogát fenntartjuk!




Kérdések, vélemények

Cégünk minőségpolitikája

Diamond Top Consult Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft., mint felnőttképzési intézmény a képzéseiben résztvevők számára nyújt piacképes, naprakész tudásanyagot, tapasztalt oktatók közreműködésével.

Ismerjen meg minket
;