Közbeszerzési konferencia-sorozat 3. rész: Bírálat


Időpont Város Helyszín
2018.10.11., 10:00-14:00
Budapest Hunguest Hotel Millennium

Közbeszerzési konferencia-sorozat 3. rész

Kedves Közbeszerző!

Nagy sikerű közbeszerzési konferenciasorozatunk 2018-ban is folytatódik.

Konferencia-sorozatunkat a közbeszerzést érintő változások, aktualitások és a tapasztalatok jegyében hirdetjük meg.

2018-ban a közbeszerzők életében a legjelentősebb pont az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR) kötelező alkalmazása volt (2018. április 15-től). Néhány hónap telt el a kötelező használat óta, így gyakorlott előadóink is, mint, ahogy Önök, rendelkeznek tapasztalatokkal – legyen az jó, illetve rossz.

Célunk, hogy szakértőink által megismerjék az eddigi tapasztalatokat, tanácsokat kapjanak ahhoz, hogy a jövőben sikeres közbeszerzési eljárásokban vegyenek részt.

Konferencia-sorozatunk 3. konferenciája:

Bírálat

Előadónk: Dr. Előházi Zsófia – felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, közbeszerési és jogi szakértő, ONMERIT Tanácsadó Kft.

Tematika:

  • Első körös bírálat szabályai
  • Második körös bírálat szabályai
  • A bíráló bizottsági jegyzőkönyvek ajánlott tartalma
  • Hiánypótlás, felvilágosítás- és indokláskérés alkalmazása figyelemmel a Közbeszerzési Hatóság útmutatójára és az EKR-ben alkalmazható eljárási cselekményekre
  • Értékelés az értékelési szempontok alapján
  • Közbenső és eljárást lezáró döntés előkészítése (érvényesség – érvénytelenség, az eljárás eredménye, a döntés tartalma)
  • Összegzés elkészítésével kapcsolatos követelmények

A konferencia részletei:

Időpont: 2018.10.11. (csütörtök) 10.00 – 14.00

09:30-tól érkezés, a résztvevők regisztrációja

10:00-14:00: Dr. Előházi Zsófia előadása

12:00-12:30 Ebédszünet, kétfogásos ebéd

Részvételi díj:

  • Amennyiben a konferencia-sorozat mind az 5 konferenciájára jelentkezik: 124.500 fT + Áfa (Bruttó: 158.115 Ft) ÉS INGYENESEN RÉSZT VESZ +1 KONFERENCIÁNKON!!!– kérjük ebben az esetben az itt jelentkezhet, jelölve, hogy mind az 5 konferenciára jelentkezik (2018.szeptember 27-ig lehet jelentkezni!)

Amennyiben erre a konferenciára kíván jelentkezni a részvételi díj:

  • 2018.10.04-ig történő jelentkezés esetén: 24.900 Ft + Áfa /fő/konferencia (Bruttó: 31.623 Ft)
  • 2018.10.05-től történő jelentkezés esetén: 26.900 Ft+Áfa/fő/konferencia (Bruttó: 34.163 Ft)
  • 3 vagy több fő jelentkezése esetén kérje egyedi, cégére szabott ajánlatunkat!

 A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét/teát, üdítőt/ ásványvizet, pogácsát
  • ebédkor: kétfogásos ebédet, üdítőt/ásványvizet, kávét/teát.
  • (Vegetáriánus, gluténérzékeny ebéd igényét, kérjük a jelentkezéskor jelezze!)

Rendezvényünk minden résztvevőjének biztosítjuk az étkezést, nem kell külön igényelni!

Helyszín:

Hunguest Hotel Millennium ***

(1089, Budapest, Üllői út 94-98.)

Parkolásra vonatkozó információk: A szálloda zárt parkolója térítés ellenében vehető igénybe, személygépkocsi részére 2500 Ft / napi áron. Továbbá a hotelt övező utcákbana KRESZ szabályait figyelembe véve lehet parkolni 175 Ft/óradíj megfizetése ellenében.

A változás jogát fenntartjuk!




Kérdések, vélemények

Cégünk minőségpolitikája

Diamond Top Consult Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft., mint felnőttképzési intézmény a képzéseiben résztvevők számára nyújt piacképes, naprakész tudásanyagot, tapasztalt oktatók közreműködésével.

Ismerjen meg minket
;