Közbeszerzési konferencia-sorozat 4. rész: Szerződések


Időpont Város Helyszín
2018.10.16., 10:00-14:00
Budapest Hunguest Hotel Millennium

Közbeszerzési konferencia-sorozat 4. rész

Kedves Közbeszerző!

Nagy sikerű közbeszerzési konferenciasorozatunk 2018-ban is folytatódik.

Konferencia-sorozatunkat a közbeszerzést érintő változások, aktualitások és a tapasztalatok jegyében hirdetjük meg.

2018-ban a közbeszerzők életében a legjelentősebb pont az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR) kötelező alkalmazása volt (2018. április 15-től). Néhány hónap telt el a kötelező használat óta, így gyakorlott előadóink is, mint, ahogy Önök, rendelkeznek tapasztalatokkal – legyen az jó, illetve rossz.

Célunk, hogy szakértőink által megismerjék az eddigi tapasztalatokat, tanácsokat kapjanak ahhoz, hogy a jövőben sikeres közbeszerzési eljárásokban vegyenek részt.

Konferencia-sorozatunk 4. konferenciája:

Szerződések – A közbeszerzési szerződésekhez kapcsolódó aktuális jogalkalmazási kérdések és joggyakorlat

Előadóink:

dr. Csepy Dorottya – versenyjogi szakjogász, közbeszerzési szakértő – Ecovis Hungary Legal

dr. Szabó Andrea – ügyvéd, bank- és tőkepiaci szakjogász, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó -Ecovis Hungary Legal

Tematika:

A szerződéses feltételek módosítása a szerződéskötést megelőzően (dr. Csepy Dorottya)

  • a szerződéses szabadság érvényesülésének korlátai
  • ajánlattevők módosítási igényeinek megítélése
  • szerződésmódosítás a közbeszerzési eljárás alatt
  • tárgyalás, felülvizsgálati záradék

A Közbeszerzési Hatóság eljárásrendjének bemutatása a szerződések teljesítésére és módosítására vonatkozó ellenőrzésekkel összefüggésben (dr. Csepy Dorottya)

  • az ellenőrzés alapja (ellenőrzési terve, panaszok, közérdekű bejelentések)
  • bizonyítási eszközök, a tényállás tisztázása
  • ellenőrzés lefolytatása, helyszíni ellenőrzés, szakértő kirendelése
  • az ellenőrző szervek együttműködése a jogsértések feltárásában, az eljárás lehetséges kimenetelei

A közbeszerzési szerződések módosítása (dr. Szabó Andrea)

  • szerződésmódosítási jogalapok bemutatása
  • a szerződésmódosítások megítélése a Miniszterelnökség ellenőrzése során és a Közbeszerzési Döntőbizottság gyakorlatában

A közbeszerzési szerződések teljesítésének ellenőrzése (dr. Szabó Andrea)

  • a közpénzekkel való felelős gazdálkodás elvének érvényre juttatása
  • az ellenőrzések során feltárt jogsértések bemutatása (alvállalkozókkal kapcsolatos jogsértések, jogellenes szerződésmódosítás, nyilvánosság követelményének megsértése stb.) a Közbeszerzési Döntőbizottság legújabb határozatain keresztül

A konferencia részletei:

Időpont: 2018.10.16. (kedd) 10.00 – 14.00

09:30-tól érkezés, a résztvevők regisztrációja

10:00-14:00: dr. Szabó Andrea és dr. Csepy Dorottya előadása

12:00-12:30 Ebédszünet, kétfogásos ebéd

Részvételi díj:

  • Amennyiben a konferencia-sorozat mind az 5 konferenciájára jelentkezik: 124.500 fT + Áfa (Bruttó: 158.115 Ft) ÉS INGYENESEN RÉSZT VESZ +1 KONFERENCIÁNKON!!!– kérjük ebben az esetben az itt jelentkezhet, jelölve, hogy mind az 5 konferenciára jelentkezik (2018.szeptember 27-ig lehet jelentkezni!)

Amennyiben erre a konferenciára kíván jelentkezni a részvételi díj:

  • 2018.10.09-ig történő jelentkezés esetén: 24.900 Ft + Áfa /fő/konferencia (Bruttó: 31.623 Ft)
  • 2018.10.10-től történő jelentkezés esetén: 26.900 Ft+Áfa/fő/konferencia (Bruttó: 34.163 Ft)
  • 3 vagy több fő jelentkezése esetén kérje egyedi, cégére szabott ajánlatunkat!

 A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét/teát, üdítőt/ ásványvizet, pogácsát
  • ebédkor: kétfogásos ebédet, üdítőt/ásványvizet, kávét/teát.
  • (Vegetáriánus, gluténérzékeny ebéd igényét, kérjük a jelentkezéskor jelezze!)

Rendezvényünk minden résztvevőjének biztosítjuk az étkezést, nem kell külön igényelni!

Helyszín:

Hunguest Hotel Millennium ***

(1089, Budapest, Üllői út 94-98.)

Parkolásra vonatkozó információk: A szálloda zárt parkolója térítés ellenében vehető igénybe, személygépkocsi részére 2500 Ft / napi áron. Továbbá a hotelt övező utcákbana KRESZ szabályait figyelembe véve lehet parkolni 175 Ft/óradíj megfizetése ellenében.

A változás jogát fenntartjuk!




Kérdések, vélemények

Cégünk minőségpolitikája

Diamond Top Consult Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft., mint felnőttképzési intézmény a képzéseiben résztvevők számára nyújt piacképes, naprakész tudásanyagot, tapasztalt oktatók közreműködésével.

Ismerjen meg minket
;