Korábbi előadás Elektronikus számlázási kisokos

IdőpontVárosHelyszín
2016.11.16., 10:00-15:00
DebrecenHBKIK - Nonprofit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza

Előadónk:

czondor_szabolcsCzöndör Szabolcs

Főosztályvezető
NAV Informatikai Ellenőrzési Főosztály

 

 

Ajánló:

Az elektronikus számla az elmúlt időszakban egyre népszerűbbé vált, mivel egyrészt jelentős költségcsökkenést eredményez az ezt használó társaságok számára, másrészt pedig egyre több olyan gazdasági modell, partner jelenik meg, mely az elektronikus bizonylatot megköveteli vagy elvárja. Az elmúlt években bekövetkezett jogszabályi változások és a következő időszakban várható változások pedig újabb lendületet adhatnak az elektronikus számlázásnak.

Az előadás bemutatja az elektronikus számlázással kapcsolatos jelenleg hatályos jogszabályi környezeten túlmenően annak gyakorlati megvalósítását, esetleges buktatóit. Az előadás segítséget nyújt képet alkotni a megfelelő számlázási modellekről, melyek számla kiállítóként és számla befogadóként is fontosak lehetnek.

Tematika:

  • Elektronikus számla fogalma, megjelenése
  • Az elektronikus számla fogalma
  • Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények
  • Az elektronikus számlázás alapelvei, annak értelmezése: eredet hitelessége, tartalom sértetlensége, olvashatóság biztosítása
  • Számlázási szoftverekkel kapcsolatos követelmények és azok változásai
  • Számlák elektronikus adatszolgáltatása 2017-ben
  • Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei
  • Számla kiállítás folyamata PKI és EDI rendszer esetében
  • Gyakorlati példákon keresztül a kiállítás folyamatának ismertetése
  • Archiválási megoldások
  • Elektronikus másodpéldány, elektronikus másolat és az elektronikus számla viszonya
  • Az elektronikus másodpéldány és az elektronikus másolat „félelektronikus” megoldások, melyek néhány esetben megfelelőek lehetnek az e-számla részleges kiváltására
  • Elektronikus másodpéldány kiállításának gyakorlati megoldásai
  • Elektronikus másodpéldány kezelésének gyakorlati szempontjai
  • Elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei
  • Számla befogadásának folyamata a gyakorlatban
  • Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban
  • Elektronikus számla kontírozása
  • Elektronikus számlák adóhivatali ellenőrzési gyakorlata, esettanulmányok
  • Elektronikus számla adóhivatali ellenőrzésének megközelítései
  • Ellenőrzés gyakorlati kérdései
  • Esettanulmányok

A részvételi díj:

  • Teljes ár: 22.900 Ft + ÁFA (27 %)/Fő/konferencia (Bruttó: 29.083 Ft/Fő)
  • Kedvezményes ár: 20.900 Ft + ÁFA (27 %)/Fő/konferencia (2016.10.13-ig történő jelentkezés és a konferencia időpontjáig történő befizetés esetén, Bruttó: 26.543 Ft/Fő)
  • 3 főnél több jelentkező esetén kérje egyedi, cégére szabott ajánlatunkat!

A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét, teát, üdítőt, ásványvizet valamint édes és sós süteményt
  • délben bekészítve: kávét, teát, üdítőt, ásványvizet, háromféle szendvics ebédet (sajtos, sonkás, szalámis), salátát és gyümölcstálat

Konferenciánk  minden résztvevőjének biztosítjuk az étkezést, nem kell külön igényelni!

Megközelíthetőség:

Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara – Nonprofit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Térkép: https://goo.gl/maps/5bQTPTYS9Gu

Gps: 47.523168, 21.624578

A változás jogát fenntartjuk!




Kérdések, vélemények

Diamond Top Consult

Cégünk minőségpolitikája

Diamond Top Consult Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft., mint felnőttképzési intézmény a képzéseiben résztvevők számára nyújt piacképes, naprakész tudásanyagot, tapasztalt oktatók közreműködésével.

Ismerjen meg minket