Korábbi előadás ÚJ KBT. ELMÉLETBEN ÉS GYAKORLATBAN – DEBRECENBEN ÉS SZEGEDEN

IdőpontVárosHelyszín
2016.05.05., 9:30-14:30
DebrecenHotel Divinus***** 4032. Debrecen, Nagyerdei krt. 1.

Előadónk

Támis Norbert – jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, MÁV-START Zrt. beszerzési igazgató

Ajánló

Több hónappal az új közbeszerzési jogszabályok hatályba lépését követően már látszanak a jogalkalmazás főbb problémái, mind ajánlatkérői, mind ajánlattevői oldalon.Az előadás ezen főbb problémákra összpontosít, kiemelve a jogszabályok elméleti rendelkezéseit, azok értelmezését és bemutatja egyúttal a gyakorlati alkalmazás során felmerülő megoldási lehetőségeket is.

Fentieken túl az előadás keretében lehetőség nyílik egyedi problémák, kérdések interaktív megfogalmazására és az előadóval történő megvitatására is.

Tematika

A konferencián – többek között –  a következő témákkal, kérdésekkel kapcsolatban kap válaszokat a hallgatóság:

  •  az eljárás előkészítése, a becsült érték megfelelő dokumentálása
  •  részajánlattétel lehetőségének biztosítása vagy megtagadása
  •  a közbeszerzési dokumentumok rendelkezésre bocsátása
  •  az alvállalkozók megnevezése és bevonásának szabályai
  •  az egységes európai közbeszerzési dokumentum alkalmazása, kitöltése
  •  üzleti titok és az iratbetekintés “új” szabályai (avagy mennyiben térnek el ezek a szabályok a korábbiaktól?)
  •  value for money értékteremtő közbeszerzés avagy új rendezőelvek az értékelési szempontok körében (mi képvisel értéket az ajánlatkérő számára?)
  •  a bírálat folyamata  kinek, mikor, mit kell csatolni és ki, mikor, miről kap értesítést?
  •  érvénytelenség és eredménytelenség (mennyiben térnek el ezek a szabályok a korábbiakhoz képest?)
  •  nemzeti eljárásrend  új szemlélet, összefoglaló tájékoztatással induló eljárás, 4 ajánlattévős eljárás, bírálati folyamat
  •  a közbeszerzési szerződések módosításának új szabályai (nagyobb mozgástér)
  •  a Közbeszerzési Hatóság ellenőrzési jogköre a szerződések teljesítése vonatkozásában

Az előadás jellege interaktív (kérdezz – felelek). Előadónk folyamatosan rendelkezésre áll, élesben válaszol a helyszínen feltett minden egyedi kérdésre, javaslatokat fogalmaz meg, gyakorlati segítséget nyújt.

Szakmai kérdéseiket előzetesen megküldhetik az info@diamondtopconsult.hu e-mail címre.

Regisztrációkor a résztvevőinknek mappát, előadás anyagot (a rendezvény témájában a helyszínen az előadó által készített, az előadáson kivetített pp-t) jegyzetet,tollat biztosítunk.

Részvételi díj

  • Teljes ár:  20.500 Ft + 27 % áfa / fő/  rendezvény
  • Kedvezményes ár: 18.500 Ft + 27 % áfa / fő/ rendezvény (egy héttel korábbi jelentkezés és konf. időpontjáig történő befizetés esetén)
  • Együttes (egy cégtől) 3 fő vagy annál több jelentkező esetén: 16.500 Ft + 27 % áfa / fő/ rendezvény

Nálunk minden konferencián az elutalt díj tartalmazza az ebédet, nem kell külön igényelnie!

A részvételi díj tartalmazza:

  • regisztrációkor átadott: mappa, előadás anyag, jegyzet, toll
  • reggel bekészítve: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes - sós sütemény
  • délben bekészítve: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, szendvics ebéd (sajtos, sonkás, szalámis), saláták, gyümölcstál

Megközelíthetőség:




Kérdések, vélemények

Diamond Top Consult

Cégünk minőségpolitikája

Diamond Top Consult Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft., mint felnőttképzési intézmény a képzéseiben résztvevők számára nyújt piacképes, naprakész tudásanyagot, tapasztalt oktatók közreműködésével.

Ismerjen meg minket