Az elektronikus közbeszerzési rendszer alkalmazása és gyakorlati tapasztalatok 2018.11.22.
Időpont | Város | Helyszín |
2018.11.22., 10:00 - 14:00 | Budapest | Danubius Hotel Gellért |
1970.01.01., |
2018.január 1-től működésbe lépett és 2018. április 15-től kötelezően alkalmazandó lett Magyarország összes közbeszerzési eljárásásban az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer.
Az új rendszer az elmúlt évek legjelentősebb újítását hozza a közbeszerzési eljárások lebonyolítása terén, kihívások elé állítva az ajánlatkérőket és az ajánlattevőket egyaránt.
Az előadás során RÉSZLETESEN bemutatásra kerülnek a vonatkozó új közbeszerzési szabályok, összehasonlítva a jelenlegi jogszabályi környezettel.
Az előadáson lehetőség nyílik a résztvevők részéről az előadóval történő kötetlen szakmai konzultációra, a felmerülő kérdések közös megvitatására is!
Előadó: Támis Norbert– jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, oktató, beszerzési igazgató (MÁV-START Zrt.)
Tematika:
- Az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer alkalmazásának gyakorlati tapasztalatai
- Az EKR felület használatával kapcsolatos napi aktualitások, javaslatok, iránymutatások, problémafelvetések
- Mit kell ahhoz tenni, hogy érdemben használni tudjuk az EKR rendszert? (regisztráció, jogosultságok kezelése)
- Mire kell figyelni az EKR rendszerrel kapcsolatos jogosultságok kiosztása során a szervezeten belül (ajánlatkérőknél, ajánlattevőknél)?
- Milyen úton jut el egy ajánlattevő a felhívástól a benyújtott ajánlatig? Milyen felületeket kell néznie és használnia?
- Milyen dokumentálási kötelezettségei vannak az Ajánlatkérőknek az EKR-ben?
- Milyen módon történik az EKR használata közös ajánlattétel illetve alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetek bevonása esetén?
- Ajánlatkérők teendői az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (felhívás, dokumentáció összeállítása, elektronikus űrlapok összeállítása, kiegészítő tájékoztatások kezelése, hiánypótlások, felvilágosítás kérések, indokláskérések kezelése, számítási hibajavítás, eredményhirdetés, iratbetekintés)
- Miként lehet titkosítani az ajánlat valamely részét az EKR rendszerben?
- Összefoglaló tájékoztatással induló nemzeti eljárások lefolytatásának egyedi szabályai az EKR-ben
- Közbeszerzési joggyakorlat az elmúlt időszakban
Jöjjön el Ön is és értesüljön első kézből szakértő előadónktól!
Időpont: 2018.11.22. 10:00 – 14:00
9:30-10:00 – Regisztráció
10:00 – 12:00 – A konferencia I. előadása
12:00 – 12:30 – Ebédszünet
12:30 – 14:00 – A konferencia II. előadása
Részvételi díj:
- Teljes ár: 26.900 Ft + Áfa /fő/ konferencia (bruttó 34.163 Ft)
- Kedvezményes ár: 24.900 Ft + Áfa /fő/ konferencia (bruttó 31. 623 Ft, a 2018.11.15-ig történő jelentkezés és a konferencia időpontjáig történő befizetés esetén)
- 3 főnél több jelentkező esetén kérje cégükre szabott, egyedi ajánlatunkat!
A részvételi díj magában foglalja:
- a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
- érkezéskor bekészítve: kávét/teát, üdítőt/ ásványvizet, pogácsát
- ebédkor: szendvicsebéd, üdítőt/ásványvizet, kávét/teát.
Helyszín:
DANUBIUS HOTEL GELLÉRT ****
1114 Budapest, Szent Gellért tér 2.
Forrás terem
A változás jogát fenntartjuk!