Elektronikus Közbeszerzési rendszer alkalmazása a gyakorlatban az elmúlt egy év tükrében Jogorvoslati tapasztalatok és a hatályba lépett módosított közbeszerzési törvénymódosítások Budapest, 2019.11.06.


IdőpontVárosHelyszín
2019.11.06., 10.00-14.00
BudapestAngyalföldi József Attila Művelődési Központ

Elektronikus Közbeszerzési rendszer alkalmazása a gyakorlatban az elmúlt egy év tükrében

Jogorvoslati tapasztalatok és a hatályba lépett módosított közbeszerzési törvénymódosítások  

Budapest, 2019.11.06. – Támis Norbert

2018.január 1-től működésbe lépett és 2018. április 15-től kötelezően alkalmazandó lett Magyarország összes közbeszerzési eljárásban az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer.

Az új rendszer az elmúlt évek legjelentősebb újítását hozta a közbeszerzési eljárások lebonyolítása terén, kihívások elé állítva az ajánlatkérőket és az ajánlattevőket egyaránt.

Ez idő alatt bőven rendelkezésre állnak működési tapasztalatok, jó és rossz gyakorlatok. Szakérő előadónk tapasztalatai, illetve jelentős joggyakorlati példák ismertetése segítségül szolgálnak az ajánlatkérők és az ajánlattevők számára is, abban, hogy sikeres közbeszerzési eljárásokban vegyenek részt.

Emellett törvénymódosítás is történt 2019-ben, mely 4 lépcsőben lépett hatályba. 2019. április 1. napjától hatályos a legtöbb új rendelkezés. Ezeknek a használatáról és a gyakorlati tapasztalatokról is szól konferenciánk.

Az előadáson lehetőség nyílik a résztvevők részéről az előadóval történő kötetlen szakmai konzultációra, a felmerülő kérdések közös megvitatására is!

Előadó: Támis Norbert jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó és oktató, Target Consulting Tanácsadó Iroda ügyvezető

Tematika:

  • a 2018 év végén elfogadott közbeszerzési törvény módosítások bemutatása, többek között az áprilisban hatályba lépett részekre
  • Az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer alkalmazásának gyakorlati tapasztalatai a bevezetés utáni egy éves gyakorlati tapasztalatokkal
  • Az EKR felület használatával kapcsolatos napi aktualitások, javaslatok, iránymutatások, problémafelvetések
  • Mit kell ahhoz tenni, hogy érdemben használni tudjuk az EKR rendszert? (regisztráció, jogosultságok kezelése)
  • Mire kell figyelni az EKR rendszerrel kapcsolatos jogosultságok kiosztása során a szervezeten belül (ajánlatkérőknél, ajánlattevőknél)?
  • Milyen úton jut el egy ajánlattevő a felhívástól a benyújtott ajánlatig? Milyen felületeket kell néznie és használnia?
  • Milyen dokumentálási kötelezettségei vannak az Ajánlatkérőknek az EKR-ben?
  • Milyen módon történik az EKR használata közös ajánlattétel illetve alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetek bevonása esetén?
  • Ajánlatkérők teendői az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (felhívás, dokumentáció összeállítása, elektronikus űrlapok összeállítása, kiegészítő tájékoztatások kezelése, hiánypótlások, felvilágosítás kérések, indokláskérések kezelése, számítási hiba javítás, eredményhirdetés, iratbetekintés)
  • Miként lehet titkosítani az ajánlat valamely részét az EKR rendszerben?
  • Összefoglaló tájékoztatással induló nemzeti eljárások lefolytatásának egyedi szabályai az EKR-ben
  • Közbeszerzési joggyakorlat az elmúlt időszakban
  • EKR-rel összefüggő döntőbizottsági határozatok

Jöjjön el Ön is és értesüljön első kézből szakértő előadónktól!

Időpont: 2019.11.06. 10:00 – 14:00

9:30-10:00 – Regisztráció

10:00 – 12:00 – A konferencia I. előadása

12:00 – 12:30 – Ebédszünet

12:30 – 14:00 – A konferencia II. előadása

 Részvételi díj:

  • Kedvezményes díj: 24.900 Ft + Áfa(amennyiben 2019.10.31-ig jelentkezik és a konferencia előtt átutalja részvételi díját).
  • Teljes ár: 26.900 Ft + Áfa
  • 3 főnél több jelentkező esetén kérje cégükre szabott, egyedi ajánlatunkat!

A részvételi díj magában foglalja:

  • a regisztrációkor átadott mappát, előadás anyagot, jegyzetet, tollat
  • érkezéskor bekészítve: kávét/teát, üdítőt/ ásványvizet, pogácsát
  • ebédkor: szendvicsebéd, üdítőt/ásványvizet, kávét/teát.

Rendezvényünk minden résztvevőjének biztosítjuk az étkezést, nem kell külön igényelni!

Helyszín:

Angyalföldi József Attila Művelődési Központ 

(1131, Budapest, József Attila tér 4.)

A változás jogát fenntartjuk!


Diamond Top Consult

Cégünk minőségpolitikája

Diamond Top Consult Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft., mint felnőttképzési intézmény a képzéseiben résztvevők számára nyújt piacképes, naprakész tudásanyagot, tapasztalt oktatók közreműködésével.

Ismerjen meg minket